Cuz I'm bored

Ahooopa! (Tja, för er som inte fattade) Vaknade vid 11 idag & har inte gjort ett skit sen dess. Har ätit frukost och suttit vid datorn.  Jag menar, vafan kan man hitta på i den här skithålan? Inget. Sen är nästan alla bortresta.. resten bor hundra mil bort typ.
Har inte ens orkat gå upp för att klä på mig, sitter fortfarande i pyjamas..har ingenting att göra. Det visste ni väl redan sen ni läste rubriken men ändå.. hehe. Nu när jag har sett klart säsong 2 av Vampire Diaries så har jag ännu mindre att göra..

Igår var iaf min klass till Stockholm, där besökte vi Naturhistoriska museet, DN & SVT. Det var rätt tråkigt, men hellre Stockholm än en vanlig skoldag!
Här har ni några bilder från igår, från min Instagram:








Alla bilderna är tagna från bussen, haha x)



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback