Heellue, bloggen!

Waaszap? Har inte gjort något speciellt idag, bara chillat hemma. Träffat en kompis och nu är jag hemma igen :) Sitter och lyssnar på musik samtidigt som jag funderar över livet.
Funderar över mitt livs kärlek, som jag förövrigt inte har hittat än. Undra hur jag kommer träffa denna person.  Om jag kommer leva resten av mitt liv med denna person.. jag menar.. jag är inte enkel att leva med. 

Killen i mina drömmar ska vara perfekt. I mina ögon alltså. Han ska vara längre än mig, mörkt hår, gärna lite ljusare ögon, bredaxlad & lite biff/vältränad. Sen personligheten, som är det viktigaste: generös, lojal, rolig, trogen, fräsch & väluppfostrad. Sen får han gärna ha en stark personlighet. Ingen lättlurad jävel, jag ska liksom känna mig trygg med killen jag ska leva resten av mitt liv med. OCH JA, jag tror på evig kärlek!

Fast jag har en känsla av att jag aldrig kommer hitta en sån kille.. jag blir imponerad varje gång jag ser ett perfekt par som verkligen älskar varandra och är överens om allting. För det kan fan inte vara lätt att hitta den perfekta killen..

Aja, man vet aldrig med framtiden, vad som helst kan egentligen hända! 

539169_large

Tumblr_m2ulydsemc1r1vglpo1_500_large

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback