I should study..

Heello! Sitter och chillar. Borde plugga, har samhällsprov imorgon & har inte öppnat boken än. Borde börja bry mig. Men det som får mig att skita i det och inte kämpa är för att jag ALLTID klarar mig. Får nästan alltid C på proven vi gör. Förutom matte, men det har alltid varit mitt sämsta ämne, så det räknas inte. 

Påtal om matte, vi började med ett nytt kapitel här om dagen, funktioner. Våran lärare (vikarie) tänkte skippa repitionerna och bara köra på för hon antog att alla hade jobbat med det förr. Alla var helt okej med det, förutom jag? Det var ett stort jävla frågetecken över mitt fejs, har aldrig i mitt liv hört talas om funktioner?! Hur kan det komma sig?
Alla andra hade ju hållt på med det i högstadiet, men jag kommer fan inte ihåg att vi har gått igenom nåt sånt. Sa det till henne och hon skrattade, hon trodde inte på mig först, trodde jag skojade eller nåt, sen såg hon att jag var seriös och då vart hon chockad ist. Well don't blame me, not my fault. 

Anyways, samhällsprovet som gäller nu. Har någon timme på mig att läsa igenom kapitlet innan sängdags (vampirediarywatch)

Peace!

Bild jag tog för nåt år sen.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback