#arg

Jag kan inte förstå hur människor kan vara så otrevliga ibland, särskilt personalen på skolan. Jag lämnade som sagt in min dator för att få PS CS3 installerat, och det var tydligen något problem med den så att dom inte kunde logga in. 
Visst, inga problem tänkte jag. Jag var dit rätt många gånger och frågade hur det gick och märkte att dem började tröttna på mig? Attityden blev mer och mer vass och gud vet vad. Är det mitt problem att deras äckliga datorer krånglar eller? Vad fan har jag gjort för att förtjäna en sån vidrig attityd?! Jag menar det var dem som sa åt mig att återkomma hela tiden då dem behövde mina inloggningsuppgifter, så var är problemet? 
Tillslut säger tanten ''nej, är less på det här nu, antingen så får du fixa programmet själv eller så kommer du hit med den en annan gång så ominstallerar vi den''
Då tog jag den och gick. För då orkade jag inte med dem nå mer. Äckliga människor. 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback