Shine bright

 
Jaa, jag vet. Jag har varit sämst på att blogga dom senaste veckorna, I got it. Tänker faktiskt inte be om ursäkt för det heller, har inte känt för att blogga helt enkelt. Men jag tror faktiskt jag är tillbaka nu, på riktigt.

Det har hänt sjukt mycket sen jag sist skrev här, ni anar inte! Det har hänt mer saker det senaste halvåret än hela mitt liv, skämtar inte. Vi har flyttat tillbaka till vår gamla lägenhet, jag har börjat köra med trafikskolan och är nästan klar där, har teorin kvar men det tänker jag ta tag i när lovet börjar. Sen har det hänt jävligt mycket i skolan, har skött situationer som jag aldrig skulle hända mig, har lärt mig en läxa jag sent kommer glömma. Plugget har varit som vanligt, ha kul på lektionerna och panik-plugga natten innan och få hyffsat bra betyg ändå. Jag menar det är ändå dom roliga stunderna jag kommer minnas sen när jag har gått ut så varför inte.
 
Aja, nog om skolan, snart är det julloooov! Ska bli så härligt, gud vad jag ska chilla :)
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback