Fixar mig inför fotograferingen

Godmorgon bloggen! Är stolt över att kunna säga godmorgon vid rätt tid för en gångs skull (på en helg liksom). Jag är utsövd och utvilad, även fast jag la mig vid 3 tiden igår. Men det är väl bara när man ska till skolan då man automatiskt blir trött, haha.

Anyway, ska snart fixa mig inför en fotografering som jag ska på med två kompisar. Fick erbjudandet själv för två veckor sen ungefär, men glömde helt bort att anmäla mig till det. Så igår kväll när jag snackade med min kompis Elin så visade det sig att hon också hade fått erbjudandet. Hon skulle dit med en annan kompis, men så sa dom att jag också ska följa med, så dom anmälde mig snabbt också. Hur nu det kunde funka?  

Så för första gången ska jag få stå framför kameran istället för bakom kameran, så som det alltid har varit!

Bloggar när jag har kommit hem igen, ciao!

Bild från i somras!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback