Grattis till världens bästa storebror ♥

Idag den 26e feb fyller min storebror 20 år. Så stor han har blivit. Sitter man med honom märker man direkt att han inte passar till sin ålder, men så är väl alla killar. 
När vi var små hatade vi varandra. Bokstavligen! Vi bråkade 24/7, han skämdes för att ha mig i närheten i skolan, jag var dryg som satan osv.
Men sen nångång när jag blev 14 och han 16 så började vi mer och mer bli ''vänner''. Slutade bråka, började hänga mer med varandra, delade åsikter osv. Bara sådär, en total jävla vändning! Nu hänger vi nästan jämt! Jag drar jämt ut med honom & hans störtsköna kompisar, han skjutsar mig överrallt och nästan när som helst osv! 

Men jag antar att vi växte upp och insåg värdet av varandra. Vi har fan inte bråkat på år. Inga seriösa bråk :O Iställer gaddar vi ihop oss mot våra föräldrar ibland, hehe.

Nej, men ni som inte har storebröder förstår inte det här. Det är beskyddande och bäst! Särkillt när det inte är stor åldersskillnad :)


I lööve youu, grattis!





Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback