Min lördag

Skulle ju fotograferas på morgonen men det sket sig lite när vi kom fram, det visade sig att var och en av oss var tvungen att ha med sig målsman, innan själva fotograferingen och sedan efter fotograferingen när man ska välja ut bilder man vill ha.
Det visste inte vi att man skulle ha, så vi sket i det. Dom skulle dock komma hit igen om nån månad och då skulle dom fixa en ny tid åt oss :)
Smart (jag är en häxa som känner saker i förväg) som jag är tog jag med mig smink i väskan, utifall att nåt skulle hända, för vi skulle ju gå dit osminkade och bli sminkade där. Så det räddade min dag lite.
Så vi gick och fikade inne på Aldos.. sen gick vi till hemmakväll och hyrde filmer, en skräck (the massenger) och en komedi som jag tyckte verkade skittråkig. Som föresten var skittråkig. Men det var 3vs1, så dom hade all rätt att hyra filmen.


Fika :)

Ja, det var skitgott!

Vi beställde lite pizza. Ja, det var skitgoott!

Film! Ser mysigt ut va? Hade dock fetaste högtalaren med surround ljud snett bakom mig så jag hoppa till som fan varje gång det hände nåt i filmen. 

Tog kort på Elins fina matta också!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback