Sportlooov!

Japp, nu är det ÄNTLIGEN sportlov. Fyfan, har längtat ända sen jullovet tog slut. Att gå sam är ingen lek alltså, särkillt inte om man chillar på lektionerna och inte gör det man ska göra. Blaimar datorerna.. dom ''stör'' arbetet *host*.
Nej men efter det här lovet ska jag skärpa mig, har jag bestämt. Vissa kurser som tex naturkunskapen och historian tar slut efter den här terminen, så jag måste satsa för att få bra betyg i dom. Sen är det faktiskt inte kul att ligga efter, det blir så jobbigt till slut. 

Förutom en massa plugg på det lovet så ska jag fira min kära bror som fyller 20 år på söndag. Egentligen skulle vi fixa en fest, men han ska på studentkryssning på måndag (?) så han han pallar inte någon fest innan. Så vi kanske bara ska på bio eller nåt med några vänner :)



Bild på mitt öga som jag tog för några år sen. Bilden är lite överredigerad men whatever!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback