xoxo, gossip girl.

Klippte mig & blev nöjd. Blev inte så mycket kortare, mest topparna. Kanske 5 cm.. och liiiite snelugg :) 
Haha, minns vilken idiot jag var när jag var liten då jag hatade mitt hår för att det var så tjockt! Sa alltid till mamma att jag ville ha tunt hår, som alla andra tjejer (alla och alla?). Nej men, jag gillar mitt hår om jag ska vara ärlig, det tål mycket stryk liksom ;)
Nej jag kom hem fotade jag en massa random saker.. sen kom brorsan hem från studentkryssningen och hade en fet Toblerone till mig, gissa om jag blev glad! 
Imorgon ska jag kanske träffa några kompisar och dra ut och grilla eller nåt, längesen jag träffade alla nu!
Just nu sitter jag och snackar med Denise på skype. Hon har nå fuffens för sig, hon bara garvar och vägrar att berätta vad som pågår!

En av bilderna som jag fotade idag, vi hörs imorgon!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback