Back on track

Hello friends! What's up? Nu är designen hyffsat fixad, jag har sommarlov och är förkyld. Imorgon åker jag bort och blir borta ungefär en vecka. Ska bli så skönt, ni anar inte!
Sveriges sommar i år har varit en besvikelse, det har bara varit mulet och regnat hela tiden. Fast man ska ju aldrig förvänta sig nåt mer..
Den 11e Juli fyller jag 18 år. Jag blir liksom officiellt vuxen..kan inte tro det själv. Men ja, när jag kommer hem ska jag satsa på körningen.. ska försöka ta körtkort lagomt till hösten! Wish me good luck.

Är föresten ensam hemma, hur skönt? Ska strax skruva upp musiken och göra det sista inför imorgon. Uppdaterar lite senare med en önskelista till min födelsedag :D hehe.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback