Long time no see

Jag har inte känt för att blogga och därför har jag inte gjort det, hehe nu fick ni en förklaring :) Dom senaste dagarna  har vädret varit helt awesome och då har jag varit ute så ofta som möjligt!
Har varit med familjen och släkten väldigt mycket också vilket har varit roligt. Min släkt är inte som vilken annan släkt som helst, jag har galet roliga morbröder och mostrar! Och kusiner såklart, dussin med sånna ;) 

Sen har jag faktiskt varit ute och övningkört två gånger också, har även fått hem körkortsboken och tänker börja satsa hårt nu! Om några lektioner kommer jag vara redo för att göra halkbanan! :D

Försöker njuta av det som är kvar av sommarlovet, och när skolan börjar igen är det disciplin som gäller, jag skämtar  inte!! Tänker verkligen ta skolan seriöst, vet att jag KAN få höga betyg om jag bara bryr mig lite och inte gör allt sista sekunden som jag gjorde heeela ettan :/
 
Nog om det nu, bloggar mer sen! :)
Bild på solnedgången från häromdagen när vi åkte och fiskade.



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback