Dag 6 - Mina drömmar

Brukar inte drömma så ofta, eller man drömmer ju alltid, men jag kommer inte ihåg dom om jag inte vaknar upp mitt i en dröm. Och det gjorde jag imorse, vaknade av att mamma kom in skrikandes i mitt rum typ, fast det är en annan historia..hade iaf drömt om en viss Denise och en viss Morris ;) Vi skulle ha bokprov och Denise var upprörd, hon stod tätt intill Morris och ville att han skulle trösta henne på något sätt. Vad än han sa så nöjde sig inte Denise, hon ville liksom ha fysiska tröstningar, så jag hjälpte henne på traven och sa till Morris:
- Ge henne en kraaaam!
Det gjorde han såklart. Denise blev jättelycklig! Hon gick runt med honom resten av skoldagen, satt med honom i klassrummet, höll varandras händer osv. Sen blev dom ihop, och det var sååå gulligt!

Dock slutade inte min dröm där, det hände jättekonstiga saker och helt plötsligt var jag inne i boken som vi skulle prov på...

Jadå, du och Morris skulle vara så fina tillsammans...

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback