En nördlista

Nu ska jag köra efter en sån här lista i några dagar. Kommer blogga normalt också :)

Dag 1 - Mina bästa vänner
Dag 2 - Ett sommarminne
Dag 3 - Om jag blev rikast i världen skulle jag...
Dag 4 - Mina bra/dåliga sidor
Dag 5 - Det här får mig att må bra
Dag 6 - Mina drömmar
Dag 7 - Det här åt jag till frukost
Dag 8 - En gammal bild på mig själv
Dag 9 - Varför jag började blogga
Dag 10- Min favoritårstid
Dag 11-
Det här hade jag på mig idag
Dag 12- Mina favoritbloggar
Dag 12- Min vecka
Dag 13- Ett bra minne
Dag 14- En nytagen bild på dig
Dag 15- Den frisyr jag trivs bäst i
Dag 16- Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 17- En bild på mitt favoritgodis

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback