godmorgon bloggen!

Godmorgon/godeftermiddag bloggen! Sitter och chillar allmänt, klockan är bara kvart över tre!  Mina lördagar brukar annars flyga förbi skitsnabbt och helt plötsligt är det söndag liksom. Kan bero på att jag går ut varje lördag och kommer hem typ vid 7 tiden så är nästan hela lördagen slut.. 

Men inte idag :) Idag måste jag göra klart några skolarbeten. Jag är riktigt seg på att komma igång men när jag t.e.x. väl skriver på en uppgift så går det skitsnabbt att bli klar. 
Först och främst ska jag göra reportaget. När jag är klar med det så ska jag göra klart matdagboken.. sen börja lite med historian. Om jag blir klar med reportaget och matdagboken idag så har jag bara historian och naturkunskapen kvar imorgon! :)))

Nej, ska fan ta tag i dom nu, så att jag blir klar någon gång!!
Hörs senare då! 


Gammal bild, tagen för 3 år sen? Nåja, den får duga hehe!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback