Kort om vad som händer

Det är lite mycket som händer just nu, imorgon har vi studiedag och är alltså lediga. Tänkte utnyttja dagen med att först åka och gymma med Emma & Denise (Hanna?) och sen åka till köpcentret. Oklart om jag tänker gymma, bara tanken att gå upp kl 6 på en ''lov''dag känns surt. Av någon anledning vill dom gymma tidigit...

Sen har jag en ganska stor lust att skippa hela dagen med att sitta och ''plugga''. Har så många uppgifter som är sena. 
Ska kanske, förhoppningsvis, bort i helgen, så kmr inte kunna plugga ett skit.. har två prov nästa vecka och AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Ni förstår.

Min säng har fuckat upp sig. Igen. Awkward. Jag har fan inte gjort nåt !!!!!!!!!! Garva inte era jävlar.. måste köpa en ny säng.


SÅ.SNYGG.DÖ.

(weirdaste inlägget evvaah, whatdaafuuwq)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback