Nattinläggen är på G igen

Tjena! Ni sover nog allihopa nu men jag tycker det är kul att nattblogga.. det är mysigt och så lugnt på något sätt.
Sitter iaf och lyssnar på musik (ovanligt?) och typ chillar allmänt.
Tänker på sommaren.. den här sommaren kommer bli chill. Jag vill så gärna sommarjobba, men i den här hålan är jobb något man kan glömma. Sen att jag inte är 18 och inte har körkort begränsar det hela..

Mina sommarplaner ser ut såhär iaf:
*Åka på bröllop i Nederländerna, möjligtvis en tripp till Paris också.
* Fylla 18 år!
*Övningsköra & ta körkort.
*Sommarjobba (?)
* Övrigt.

Nää, den här sommaren kommer bli bäst!! Kommer bli myndig.. helt sjukt!

Bild från i somras!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback