Tjatet om att flytta till stockholm

Okej, tänkte skriva ett snabbt inlägg och förklara läget. Om några dagar flyttar vi till en lägenhet som är inte alls är så långt bort från den vi bor i nu, anledningen är att dom ska renovera och hålla på med hela hyreshuset i 6 månader. Så alla är tvugna att flytta ut i 6 månader.

Mina föräldrar var jättenära på att flytta till stockholm, alltså för evigt eller hur man ska säga. Dom hade kollat upp en lägenhet osv osv, men det sket sig pga av grej som hände. Var skit depp där i nån vecka tills jag fick veta att det inte skulle bli av, vet inte om någon märkte det, haha jag kanske är bra på att dölja?

Grejen är, skulle dom ha sagt det här när jag gick i högstadiet så skulle jag LÄTT ha gått med på det. Men inte nu när jag går i typ en perfekt klass, med typ världens roligaste kompisar. Det är inte så att jag har svårt för att skaffa nya kompisar, för det har jag absolut inte, jag är så social som man kan bli. Men jag vill inte tappa kontakten med mina vänner som jag har nu!

Så.. det blev som sagt inte av. Vet dock inte om dom kommer söka upp någon ny lägenhet sen.. men jag har sagt att jag inte vill flytta andra året på gymnasiet, när jag redan går i en bra klass, har bra kontakt med mina lärare osv.
Hoppas dom accepterar mitt val, annars vet jag inte vad jag ska göra.

Men dom här veckorna som kommer nu kommer alltså att vara lite röriga.. med flytten och det. Måste tex rensa hela gaderoben och ta med mig det jag vill ha till en annan gaderob.. sen måste jag flytta alla andra grejer också.. nu kommer mamma in med flyttkartonger i mitt rum också, awesome, då var denna helg slut då ;)


Bild från i somras.. kolla vad brun jag var! Hahahah holy crap!

Kommentarer från er söta läsare.
» Disi

Bra att du stannar med oss :D

2012-03-23 // 17:41:50

Vadå tjat om att flytta till Stockholm? Det finns väl inget mer underbart på denna jord att i ung ålder flytta till Stockholm - staden som kombinerar grönska på Djurgården med party i centrala Stockholm och restauranger, nöjen med mera!

2012-03-24 // 13:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback