Ute ur gruppen

Pga lillprutten Hanna är jag ute ur gruppen. HON pratade med mig när hon var ute ur gruppen och då blev jag automatisk kickad jag med. ORÄTTVIST!

Kommer få två straff, och om jag inte går med på att göra det jag blir tillsagd kommer jag vara ute i gruppen i 2 hela dagar... så just nu väntar jag på mina straff... spännande ;) Har fått straffet och det är att galoppera från vårat klassrum till andra sidan korridoren, HÖGT, och dom bestämmer när (det blir säkert när 3:orna går ut från klassrummet.)
Mitt svar är: Nej, tack! Jag avstår!!



Mupparna (- Emma då).
För er som inte förstår vad våra fuck you's regler går ut på, läs här!!!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback