Vi hörs på måndag!

Hej! kommer nog inte kunna blogga hela helgen, så tänkte göra ett litet inlägg idag! Ska som sagt bort i helgen, ska bli skitkul förövrigt :D eller, det kommer bli craazyy. Men mer om det sen.. när jag kommer hem.. om jag kommer hem..levande. Ehh.

Idag ska jag bara plugga, har skitmånga grejer som ska pluggas in / lämnas in.

Skriver upp dom här så jag kan bocka av dom sen:
- Engelska sammanfattningen. (Inte börjat än) KLAR!
- Samhällsuppgiften. (Inte börjat än) KLAR!
- Historia uppgiften. (Halvvägs)
- Idrottsprovet (Inte börjat än)
- Matdagboken (Halvvägs)

ALLT det där IDAG. ALLT! Fast jag är ju en viking arab, så det här klarar jag!!

Hepp hepp, då KÖR VI!!! Ska dock sova någon timme nu, äta sen och sen kan jag börja på riktigt!

Kommentarer från er söta läsare.

Snälla, kan du rösta på mitt bidrag och hjälpa mig att vinna. Du får en länk som tack: http://www.jotex.se/?startpage=5045&id=17591

2012-03-17 // 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback