And I regret that, yeah.

Skola idag som vanligt. Stressade på morgonen för att hitta nyheter som jag skulle redovisa första lektionen (samhällskunskap). Väl där får jag veta att vi inte skulle ha några nyheter idag, utan imorgon istället. Det är min vanliga otur. 
Etfer samhällskunskapen var det lunch och efter det naturkunskap. Sen hade vi håltimme i någon timme och sen till sist språk. 
Onödig skoldag med andra ord. Fast, det kan jag tycka alla skoldagar är. 

Ville gå ut och gå idag igen men det regnar och är hyffsat kallt ute. Skitväder. Fast är inte så förvånad. Hade det börjat snöa nu så skulle jag inte ens ha höjt ögonbrynet.

Nej, nu ska jag sova en stund och sen blir det att plugga. Nästa vecka kommer bli ett helvete. Har hur många prov och inlämningar som helst! Är så körd. 


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback