Kommit igång!

Helleo friends! Idag kan jag med stolthet säga att jag var ute och gick. Det var inte ens jobbigt, bara skönt! Gick i rask takt i ungefär en timme. Nu när jag äntligen har gjort det så tänker jag inte sluta. Ni fattar inte hur underbart det var, stängde ute allt och lät musiken göra sitt jobb. Dessutom så var det härligt väder ute. 

Tänker (om inte något kommer i vägen) gå ut och gå 4-5 gånger i veckan. En timme varje gång blir väl lagomt? Känner väl när kroppen börjar säga ifrån. 
Men tänkte bara säga det.. det tog extremt lång tid att göra det, att verkligen gå ut för att gå!
Beach 2012, here I come! Skämt åsido, hatar stranden -.-

Bild från promenaden :) Kom fram till någon fin sjö..

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback