Paddling med klassen!

Ska åka och paddla med klassen imorgon, vi kommer övernatta osv. Ser faktiskt framemot det! Hoppas det blir kul. En sak är säker: kommer ha feeeta armmuskler när jag kommer hem ;)

Har lämnat in min iPhone på lagning så kommer inte kunna filma ifall något kul händer :( Och nej, jag har inte sabbat min iPhone, den stängs av (av sig själv) och går inte att sätta på igen på flera timmar (även fast den har batteri). 
Så just nu har jag en skitgammal tegelsten till mobil. Inte kul. Alls.

Juste, tyskarna som vi tog emot var skittrevliga! Dum som jag är så glömde jag att spara allt på datorn innan jag lämnade in min iPhone, så allt kommer vara borta när jag får hem den igen = inga bilder till bloggen från tyskarna (eller något annat för den delen) :(

Men, sånt är livet! Hörs på torsdag när jag kommer hem (OM JAG KMR HEM LEVANDE, ANNARS SÅ ÄLSKAR JAG ER!) :)



Här får ni en låt som jag börjar tycka om väldigt mycket faktiskt :) Some Nights- Fun

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback