Turn me on

Heej :) har inte orkat bloggat, men nu är jag tillbaka. Vad har hänt i mitt liv den senaste veckan? Haft prov + mer prov + ännu mera prov. Har haft fåniga & onödiga skoldagar med få lektioner. Rätt chill ändå! 

Det som är kvar inom nationella området är:
1 spanska prov
2 engelska prov
1 matteprov

Snart är det över med andra ord. Iof har jag inte brytt mig så mycket som jag gjorde i nian. Även fast det är lika seriöst, huh. 
Nog om prov. Ska snart ut och övningsköra! Har inte gjort det sen i julas, hehe :o men måste börja ta det seriöst nu.. i sommar hade jag tänkt ta körkort & det är inte långt kvar tills dess!

Men nu ska jag fixa mig och dra ut, vi hörs senare :D





Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback