Back on track

Okej är inte riktigt back on track men har fått många klagomål över att jag inte har bloggat (lol disi) så då tänkte jag uppdatera er lite.

Fullt upp i mitt nu, övningskör som en galning och försöker hinna med plugget. Inte så mycket tid över till annat, men snart är det jullov! Ska bli såå skönt. Iof säger jag så om alla lov men aa, ni vet ju att jag älskar lov!

Skolan å stämningen i skolan har på sistone varit konstig, jag ska vara ärlig och säga att jag inte alls gillar det. Vill att allt ska vara som förr men det är inte alltid man får som man vill. But I tried! Hur som helst så älskar jag fortfarande er mina vänner, och det vet ni!

Nog om det, ska käka en banan nu så ni får ha det så bäst så hörs vi igen snart!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback