True story

Heello! 
Första skoldagen efter lovet är avklarad. Roligt och vara tillbaka med vännerna men tråkigt med lektionerna, haha. Det som var intressant med dagen var psykologilektionen där vår föredetta lärare hade en genomgång av vilka vi attraheras av och varför.
Väldigt många saker som hon berättade och gick igenom har jag själv tänkt på hur många gånger som helst förr. T.ex. att man blir intresserad av dom som är i ens närhet, att man automatiskt börjar gilla en person om den personen redan har visat intresse osv. 

En sak som jag inte visste är att man är kär i max 6 månader. Det är alltså vetenskapligt bevisat att kroppen inte klarar av att sända ut fysiska & psykiska signaler längre än så. Kärleken dör såklart inte ut, men man känner inte av pirret i magen, nervositeten och allt det där nå mer. 
Visste ju att det inte varade för evigt, men inte att det bara var 6 månader. Roligt och veta, haha. 

Aja, nog om det. Ikväll ska jag plugga och göra klart några grejer. Men FÖRST ska jag sova en stund. NATTI! (p.s. smsa och väck mig om jag inte är vid liv om senast en timme!)



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback