Läget just nu

Heello friends! 
Snart höslov och jag försöker hinna med det ena med det andra. Har väldigt många inlämningar & prov nu innan lovet. Har nästan ingen fritid alls, men ja, finns inte så mycket man kan göra åt det. 
Stämningen i skolan är väldigt olika just nu. Positiv ena dagen och negativ andra, tror nog alla behöver lov för att vila ut.
Min roll i det hela är att inte blanda in egna känslor utan försöka hålla alla sams. Gruppens hållning betyder väldigt mycket för mig och vill att alla ska vara glada och avslappnade. Inte alltid så lätt med jag tänker inte ge upp. Det ligger i min natur att hålla humöret uppe när alla andra är nere, nån måste ju göra det.



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback