Chill dag

Heello brothers & sisters!
Chill dag idag igen, hade fotografisk bild där vi lärde oss grunderna i photoshop. Behövde inte ens lyssna på genomgången, satt och redigerade mina bilder från solnedgången jag fotade igår. Efter det var det lunch och sen hade vi matte där vi hade en liten genomgång av tvågradsekvationer. Sen skulle man jobba själv & så klart så satte vi oss i ett grupprum och pratade om livet istället för att jobba. Den här gången pratade vi om Tyskland resan som börjar närma sig nu. Vad kan det vara, 3-4 veckor kvar tills vi sticker dit? Fyfan vad roligt vi kommer ha :D


När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, satt vid datorn, åt och sen åkte jag ut och övningskörde med pappa. Sista gången nu innan halkbanan imorgonbitti! Är lite nervös.. men alla säger att det är enkelt så jag får hoppas på det! 
Nu ska jag apa runt lite innan jag går och lägger mig, åker till Söderhamn imorgon kl 06.30. WOHOO..eller inte.


Några flumbilder från igår, det min bror har ritat ska föreställa Jesus på ett kors..? Dafuq?

Sen ritade han batman märket ist......

Blev faktiskt snyggt..haha!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback