Goodie hoodie

Hemma, nyduschad, färdigtränad och utmattad. Gillar sånna här dagar, när man hinner med mycket och kan mot slutet av dagen känna att man har gjort lite nytta :) 
Halkbanan idag gick kanon! Det var verkligen en rolig upplevelse. Inte alls svårt som jag förväntade mig. Trodde dagen skulle bli misslyckad då jag började den med att försöva mig. Hade ungefär 15 minuter på mig att bli klar. Hatar att stressa på morgonen och ändå så gör jag alltid det. 

Efter halkbanan åkte jag in till skolan och hann med sista lektionen, som förövrigt var väldigt onödig. Vi gjorde en övning och sen var det liksom slut. Lika bra, för jag hade ändå inte datorn eller nycklarna till skåpet med mig. 
Vilade, käkade och gick ut på en PW i 45 min, kom hem duschade och nu sitter jag här :) Ska plugga lite och sen ska jag nog sova, kommer sova skönt inatt för jag är helt slut!
Skål för den här konstruktiva dagen då! Nu kan jag vara nöjd :) Bilden är btw från Holland i somras, vin <3

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback