It's friday babe

Hej på er mina fina vänner! 

Lång dag i skolan but I made it! Efter skolan åkte jag hem till min kusin, sen åt vi och hängde allmänt. Nu har hon åkt hem, och jag sitter och gör lite läxor. Visst är jag duktig? :D
Imorgon ska jag åka och titta på folkrace, äntligen! Min duktiga superduper bäztiz Hanna ska tävla och jag lovade att åka dit! Ska åka med Emmot dit. :) Ska tvinga brorsan att skjutsa mig dit, till Emma och sen åker jag med henne till tävlingsplatsen. Haha,  min stackars bror är ute och festar gärnet nu, undra hur han kommer orka gå upp tidigt imorgon? Halv 8 ska vi åka till Emma, hehe. 

Aja, nu ska jag plugga lite mer. Hörs imorgon när jag kommer hem!


Jag i skolan idag.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback