I've changed

Nej, jag är inte samma tjej jag var för 6 år sen, jag förändrades tack vore dig. När jag aldrig fick känna att jag var bra nog så förändrades jag till dagens självständiga mig. Idag bryr jag mig inte om vad andra tycker om mig, jag pratar sällan om mina känslor med någon även fast det tar kol på mig inombords. Men jag överlever varje gång, eller hur? Life goes on.
Tänk på det nästa gång du yttrar dig om hur jag är. Tänk på vad som har påverkat mig. Du har aldrig förstått mig och kommer aldrig att göra det heller. Tur att jag är så pass stark idag att jag inte behöver någon som står på min sida längre. 
Tumblr_m340uqosyp1qb1jiho1_500_large

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback